Yποστήριξη πελατών

Υποβάλετε το ερώτημα σας η το αίτημα σας για τεχνική υποστήριξη

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας έχουμε εφαρμόσει το σύστημα των εισιτηρίων (tickets). Σε κάθε αίτημα σας  αντιστοιχίζεται ένας μοναδικός αριθμός (ticket),τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε για παρακολουθείτε την εξέλιξη του αιτήματος on line. Μπορείτε επίσης να έχετε ένα πλήρες ιστορικό / αρχείο των αιτημάτων σας.

Απαιτείται μια ενεργή διεύθυνση ηλ. ταχυδρομείου.



Καταχωρήστε ένα νέο αίτημα

Παρακαλώ, δώστε μας όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Για αναφορά σε ένα προηγούμενο αίτημα σας, χρησιμοποιήστε το δεξί μέρος της σελίδας.

Έλεγχος κατάστασης αιτήματος

Παρέχουμε ένα πλήρες ιστορικό / αρχείο των αιτημάτων σας και των απαντήσεων μας.



 Powered by osTicket