Overload chiptuning

VAG 1.8T, 2.0Τ, 2.7BT, 4.8BT - Big turbo software

Η εταιρία μας ειδικεύεται στον προγραμματισμό των ECU που φορούν
οι turbo κινητήρες του GROUP VAG ( M3.X.X, ME7.X.X , MED9.X.X, MED17.Χ.Χ).


Σε αντίθεση με το μεγαλύτερο ποσοστό ανταγωνιστών, τα προγράμματα μας είναι καλυμπραρισμένα σύμφωνα με την επίσημη τεκμηρίωση της Bosch για την ρύθμιση των εγκεφάλων αυτών, δηλαδή με τον ίδιο τρόπο που το κάνουν οι ίδιοι οι προγραμματιστές του group.

Πιο συγκεκριμένα:

-
Γίνετε ακριβές Air Mass Meter (MAF) calibration, χρησιμοποιώντας ελεγμένα στα εργαστήρια της Bosch & VAG δεδομένα

-
Ακριβές Injector Sizing  σύμφωνα με τους επίσημους μαθηματικούς τύπους της Bosch, αλλα και lag & non-linearity calibration (για όσους τύπους μπέκ υπάρχουν στοιχεία)

- Τροποποίηση μόνο εκείνων των παραμέτρων / limiters / χαρτών που χρειάζεται,
διατηρώντας τις εργοστασιακές δικλείδες ασφαλείας .
 

Αποτέλεσμα είναι η αψεγάδιαστη λειτουργία σε όλες τις φάσεις λειτουργίας του κινητήρα (WOT, Part Throttle, Overrun, Acceleration Enrichment, Warmup, Idle, Cold Start, Warm Start), σωστές ενδείξεις στα measuring blocks του διαγνωστικού, αλλά και πρόσθετα custom blocks, ειδικά φτιαγμένα για πιο απολετεσματικό logging.

Και φυσικά επίτευξη της
μέγιστης ασφαλούς δύναμης για τον συγκεκριμένο setup του κινητήρα σας.

Να σημειωθεί ότι η απόλυτα σωστή ρύθμιση του μίγματος σε όλο το εύρος λειτουργίας του κίνητρα, έχει σαν αποτέλεσμα
ιδανικά fuel trims (κοντά στο 0).

Έτσι δεν εμφανίζεται το γνωστό φαινόμενο το αυτοκίνητο όσο περνά ο καιρός να χάνει σε επιδόσεις και να χρειάζεται συχνά reset προκειμένου να επανέλθει η "σωστή " αρχική ρύθμιση του μίγματος καυσίμου / αέρα (Afr).

Το σωστό καλιμπράρισμα επίσης εξασφαλίζει και την εργοστασιακή (σε κάποιες περιπτώσεις και λίγο καλύτερη)
οικονομία σε συνθήκες πόλης και cruising.




Επιπλέον, η σε βάθος γνώση της λειτουργίας της ECU καθώς και πρόσβαση στον κώδικα της, μας επιτρέπει επεμβάσεις σε οποία σημεία επιθυμεί ο πελάτης η ο βελτιωτής του:

-
Κατάργηση post-cat lambda (όταν έχει αφαιρεθεί ο καταλύτης η έχει τοποθετηθεί αγωνιστικός). Είτε οριστική (σε περίπτωση αφαίρεσης του καταλύτη) είτε μόνο τροποποίηση αλγορίθμου διάγνωσης (Το γνωστό Catalyst Efficiency Error)

-
Κατάργηση της N249

-
Κατάργηση της N75

-
Κατάργηση του συστήματος SAIR

-
Κατάργηση MAF


-
Επέμβαση στις ομάδες των measuring blocks ώστε να υπάρχει δυνατότητα ο βελτιωτής να έχει σε ένα block συγκεντρωμένες τις ενδείξεις που επιθυμεί.

-
Προσαρμογή / κατάργηση immobilizer σε περιπτώσεις τοποθέτησης του κινητήρα σε άλλο αυτοκίνητο η για ανωνιστική χρήση.



 

Welcome to Overload performance chip tuning