Overload chiptuning

Υποστήριξη - Technical FAQ


 

OBD tuning  

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, η ECU επαναπρογραμματίζεται μέσω της διαγνωστικής θύρας (OBD). Με την χρήση  εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας η διαδικασία αυτή είναι απόλυτα ασφαλής και γρήγορη.

Πλεονεκτήματα:

- Δεν ανοίγεται το κέλυφος της ECU

- Απλός προγραμματισμός μέσω της σύνδεσης της διαγνωστικής θύρας με το εργαλείο προγραμματισμού και τον ηλ. Υπολογιστή.

- Χωρίς κόστος εγκατάστασης

- Δεν γίνεται αλλαγή εξαρτημάτων

- Χωρίς φόβο καταστροφής της ECU

- Δεν ανιχνεύεται – τα εργοστασιακά διαγνωστικά εργαλεία λειτουργούν κανονικά.

- Ευκολία επιστροφής στο εργοστασιακό πρόγραμμα

 


“On the Bench” tuning – Boot mode  

Για περιπτώσεις όπου η ECU δεν μπορεί να προγραμματιστεί μέσω της διαγνωστικής θύρας είτε για λόγους πρόσβασης σε περιοχές της μνήμης (serial eprom) όπου Φυλάσσονται πληροφορίες όπως (VIN, immobilizer code,κλπ), υπάρχει ο ειδικός αυτός τρόπος επαναπρογραμματισμού , όπου η ECU αποσυνδέεται από το αυτοκίνητο και συνδέεται σε ειδικό εξοπλισμό. Με τον τρόπο αυτό είναι δυνατή και επαναφορά ECU που έχουν «κλειδώσει» από λανθασμένο προγραμματισμό.
 





“On the Bench” tuning - BDM mode


Παρόμοια περίπτωση με την παραπάνω, απλά αλλάζει ο τρόπος σύνδεσης επικοινωνίας της ECU με τον ειδικό
για την περίπτωση αυτή εξοπλισμό. Απευθύνεται σε γενιές ECU που διαθέτουν στην ηλεκτρονική τους πλακέτα το λεγόμενο BDM interface ( Background Debug Mode)






Πως επιτυγχάνεται η βελτίωση?


Η επίτευξη της αύξησης της ισχύος, αλλά και πολλές φορές της μείωσης της κατανάλωσης είναι αποτέλεσμα της βελτιστοποίησης , σημαντικών για την λειτουργία του κινητήρα παραμέτρων (αλλαγή χαρτογράφησης).
Παράμετροι όπως, ο χρόνος ψεκασμού (injection time), η προπορεία της ανάφλεξης (ignition timing or advance), η πίεση υπερπλήρωσης (intake pressure or boost) σε σχέση με το φορτίο και τις στροφές του κινητήρα είναι οι πιο κοινές από αυτές.

Γιατί όχι και ο κατασκευαστής ?

Η παραμετροποίηση της ECU του κινητήρα, γίνεται από τον κατασκευαστή με γνώμονα την λειτουργία του κινητήρα αυτού κάτω από πλήθος συνθήκες που καλείται να αντιμετωπίσει το κάθε μοντέλο του σε παγκόσμια βάση. Έτσι, ο βελτιωτής που γνωρίζει όλα αυτά, προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τους συμβιβασμούς αυτούς που εκ των πραγμάτων ο κατασκευαστής είναι αναγκασμένος να κάνει.

Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής έχει να λάβει υπόψη του:

- Κλιματολογικές συνθήκες

Να έχει ομαλή λειτουργία από τους 40+ C της Μεσόγειου και της Βόρειας Αφρικής έως τους -30 C της Νορβηγίας και του Καναδά. Από -400 μ της Νεκράς θάλασσας, μέχρι τα 3.000+ μέτρα των Άνδεων.

- Την ποιότητα της βενζίνης

Από την άριστη Ευρωπαϊκή βενζίνη μέχρι το αμφιβόλου ποιότητας καύσιμο που γεμίζεις από υπαίθρια βενζινάδικα με χύμα μπιτόνια στο Λίβανο και την νότια Αμερική.


Νομικούς περιορισμούς – Όρια ρύπων / θορύβου

Κάθε κράτος νομοθετεί διαφορετικά όσον αφορά όρια σε ταχύτητα, ιπποδύναμη, ρύπους, θόρυβο, κλπ.

- Marketing

Πολλές φορές ο κατασκευαστής επιλέγει συνειδητά μικρότερη ιπποδύναμη για λόγους μάρκετινγκ (όχι ανταγωνισμός με άλλα μοντέλα του ομίλου η λόγω μεταγενέστερης έκδοσης με περισσότερη δύναμη) η για λόγους ασφαλιστικούς (να πέφτει σε οικονομικότερη ασφαλιστική κατηγορία σε κράτη όπου το κόστος ασφάλισης είναι ανάλογο της ιπποδύναμης).

 

Welcome to Overload performance chip tuning